duminică, 17 noiembrie 2013

TENUL IDEAL DOAR CU...IDEALIA!!!!!!!!

          Am scris aici pe blog nenumărate postări privitoare la cât de sensibil mi-e tenul. Da, am un ten sensibil şi mofturos. Când zic şi eu că şi-a mai revenit şi arată ca un ten potrivit vârstei mele, iată că un nenorocit de punct negru, sau, mai urât, alb, îşi face simţită prezenţa fără să întrebe dacă-l primesc. Acum, de ceva timp, trec printr-o perioadă nefavorabilă pentru mine, din punct de vedere dermatologic. Probabil au loc diferite transformări în corpul meu. Până acum am tot pus-o pe seama naşterii, alăptării, însă, de acum băieţelul meu are un an şi 5 luni, aşa că nu mai poate fi vorba de asta.
          Şi am început cu tenul. De când mă ştiu nu am avut un ten lipsit de imperfecţiuni. Mereu a fost ceva care să trebuiască scos, ascuns sau hidratat: fie un coş, un punct negru sau un punct de grăsime. Am folosit tot felul de remedii: ba naturiste, ba dermatocosmetice. Însă, nimic nu-i convenea tenului meu atât de sclifosit. Da, sclifosit, exact ăsta e cuvântul. Pe măsură ce înaintam în vârstă a venit şi problema prevenirii ridurilor, şi, în felul acesta, am fost mereu într-o perpetuă căutare. Până când, într-o zi, cei de la Vichy anunţau lansarea unui nou produs, Idealia şi invitau doritorii să se înscrie, pentru a testa gratuit această nouă cremă. Binenţeles că n-am stat pe gânduri şi m-am înscris. Am primit opt pliculeţe ce conţineau această cremă şi le-am folosit timp de opt zile. Am scris părerea mea de atunci pe pagina de facebook a blogului, aici.
                                                              




          După ceva timp, am primit de la bloggeriţa mea preferată care deţine blogul BeautyBarometer, propunerea de a încerca mai mult timp acestă minunată cremă de la Vichy. Ea primise spre testare crema, în variantă full-size, a folosit-o jumătate, după care mi-a trimis-o şi mie să continui testarea, aşa cum a şi anunţat pe blogul ei, aici.
          Acum vreau să vă spun şi eu părerea mea. În primul rând, trebuie să subliniez faptul că sunt o mare admiratoare a produselor dermatocosmetice, mă înţeleg foarte bine cu ele. Pielea mea adoră textura acestora. Cu Vichy a fost dragoste la prima atingere şi folosire. Eu am un fix: cosmeticele pe care le folosesc tebuie să miroase bine. Ştiu că de multe ori nu este un criteriu important, ba din contră, însă ăsta e fixul meu şi nu pot renunţa la el. Produsele de la Vichy au un miros superb, de curat, fresh care nu încarcă şi care-ţi dau o stare de bine doar dacă le miroşi.
                                               
          În primul rând, îmi place la Idealia recipientul, cu pompiţă, astfel încât nu trebuie să îmi bag mâinile într-o cutiuţă, să-mi mai intre ceva cremă şi pe sub unghii şi să las urme urâte în cutiuţă. Nu este greu, aşadar geanta nu are de ce atârna dacă îl car după mine.
          Pentru tenul meu, Idealia este ideala. Cei de la Vichy spun aşa:
                       " Spectacular transformation of skin quality, even on :
          - skin affected by stress and fatigue;
          - skin affected by UV- exposed skin;
          - skin affected by pollution/ smoke-exposed skin;
          - skin affected by unbalanced diet."
                                           
          Când aplici câte o bobiţă din această cremă poţi observa, discret, ca străluceşte, iluminează. Da, bobiţa de cremă ce rezultă din pompiţă are o culoare roz sidefată, care aplicată pe ten îl luminează, credeţi-mă! De câte ori aplic crema mi se pare că-mi dau jos o mască de pe faţă şi-mi pun LUMINĂ peste ea. Idealia este, într-adevăr, o lumină de care are nevoie tenul.  Miroase sublim, are o textură uşoară, care nu încarcă tenul şi-l lasă să respire.
          Dimineaţa, după un somn de opt ore, tenul meu arată obosit şi tern. Nu-i nimic, am la îndemână soluţia: aplic o bobiţă de Idealia. Rezultatul? Cearcănele dispar ca prin minune iar tenul capătă un aspect odihnit şi luminos. 
          Idealia este un idealizator al pielii, se dă după ritmul vieţii fiecăreia dintre noi, găseşte elementul lipsă al tenului şi-l readuce la locul său pentru ca tenul să arate minunat zi de zi.
          Mai multe despre această cremă superbă puteţi citi aici.
          Nu ezitaţi să accesaţi site-ul www.vichy.ro sau pagina de facebook , unde puteţi afla informaţii folositoare despre toate produsele celor de la Vichy. Următoarele produse pe care vreau să le încerc sunt şamponul Dercos Neogenic redensificator şi tratamentul Neogenic pentru creştere capilară. Am probleme grave cu părul şi am înţeles că aceste două produse fac minuni.

    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu