sâmbătă, 19 octombrie 2013

GEANTA PRIETENA

        reeija                            
            Sunt dependentă şi pe veci îndrăgostită de parfumuri şi de genţi. Mi-aş achiziţiona câte o geantă pentru fiecare zi a săptămânii, dacă aş putea şi pentru fiecare anotimp.
          În a şaptea probă de la SuperBlog, magazinul Reeija, cu genţi din piele ne invită să fim extrem de creativi şi să reinventăm genţile, să le vedem altfel.
          Mi-ar fi plăcut să am o geantă talisman, o geantă numai a mea, cu care să nu ma plimb şi să mă laud peste tot, ci o geantă care să stea in camera mea, poate chiar ascunsă în adâncul şifonierului, un fel de geantă jurnal şi prietenă, în acelaşi timp.
          O astfel de geantă ar trebui să aibe cât mai multe compartimente, cât mai multe ascunzişuri. Îmi imaginez că atunci când aş avea o problemă, când aş fi într-un impas şi n-aş vrea ca nimeni să ştie, m-aş duce repede să-mi scot geanta din ascunziş, aş umbla într-un buzunărel şi aş trage un bileţel pe care ar sta scris frumos un sfat extraordinar de la o prietenă dezinteresată. Geanta mi-ar vorbi prin intermediul acestui bileţel şi m-ar readuce pe linia de plutire.Nu mi-ar cere nimic în schimb.Aş avea, astfel, o prietenă sigură, mereu la îndemână, mereu prezentă şi, mai ales, imprevizibilă, în sfaturi.
          O geantă este, oricum, prietena femeii. Ce ştie o geantă, nu ştie nimeni, şi, de foarte multe ori, ce vede geanta, nu vede nimeni. Secretele femeii sunt în siguranţă în geantă, aşa că, geanta mea, care ar crea bileţele numai bune de urmat, sfaturile, ar fi binevenită.
          Geanta cu sfaturi, geanta prietenă şi geanta talisman, aşa mi-aş dori o geantă, numai a mea, să fie pusă acolo, deoparte, să n-o ştie nimeni decât eu.





P.S.- Acest articol a fost scris pentru competitia Superblog 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu