miercuri, 2 octombrie 2013

SCRISOARE DE DRAGOSTE

          De câte ori am uitat, draga mea, să-ţi spun cât eşti de frumoasă? M-am folosit mereu de tine, în orice situaţie, dar am uitat să-ţi spun, în fiecare zi, ce aveai nevoie să auzi: că eşti frumoasă.Acum, regretele sunt tardive, m-ai părăsit şi eu am rămas gol, din toate punctele de vedere. Stau acum, la fereastră şi ploaia asta bacoviană sapă şi taie în sufletul meu mai ceva ca un cuţit. Îmi aduc aminte când te-am văzut pentru prima oară: am fost absolut vrăjit de frumuseţea ta, străluceai deasupra tuturor, erai tu însăţi şi ai fost a mea, numai a mea. Te-am atins pentru prima oară şi am ştiut că nu ne vom mai despărţi niciodată. M-ai primit ca pe un tovarăş cunoscut de mult timp, m-ai iubit necondiţionat şi mi-ai fost alături în cele mai importante momente ale vieţii mele:
T  e-am făcut părtaşă primului meu succes, absolvirea magna cum laude a universităţii;
O  dată m-ai scăpat dintr-o situaţie neplăcută când trebuia să arăt impecabil;
Y   ing şi yang au sărbătorit relaţia noastră specială;
O   fericire imensă mă năpădea de câte ori te priveam, exaltând de bucurie că eşti numai a mea;
T   oate acele lucruri pe care nu ni le-am spus păreau spuse de mult timp între noi
A   lbul tau imaculat n-a încetat să mă uimească;
C  orpul meu vrea mereu la tine, acolo, la tine era mereu acasă, eram mereu eu;
O  chii mei te vedeau doar pe tine şi nimic nu mai conta în jurul meu;
R   itualul meu zilnic nu era complet fără tine, adică eu nu eram complet fără tine;
O   aza mea de linişte şi relaxare ai fost doar tu, draga mea;
L   inişte, comfort, siguranţă şi rapiditate mi-ai oferit;
L   a nevoie, ai fost prima la care m-am gândit; şi nu am dat greş; ai fost acolo, lângă mine;
A   sta ai fost tu, frumoasa mea!!!!!!!!!!!!!!!
          Păcat că te-am văzut doar pentru nevoie şi nu şi pentru estetică; trebuia să-ţi văd frumuseţeaş n-am făcut-o şi, probabil, de asta m-ai părăsit. Draga mea maşină,  n-am ştiut decât să-ţi admir funcţionalitatea, am vrut să-mi satisfaci nevoile mele acute, şi-atât. Corolla mea scumpă, te-am pierdut astăzi pentru că n-am ştiut să-ţi admir superbitatea. Noua Corolla Toyota în care te-ai transformat îşi va găsi, probabil, un alt proprietar care va înţelege ceea ce eu nu am înţeles, decât prea târziu: un conducător auto trebuie să-şi iubească necondiţionat maşina şi să-i spună mereu cât e de frumoasă. Că doar, aşa cum mi-ai spus tu cândva, şi maşinile au suflet, nu-i aşa?






Notă: Acest articol a fost scris pentru competiţia SuperBlog 2013

Un comentariu: