vineri, 18 octombrie 2013

DE STRAJĂ DRAGOSTEI NOASTRE

          Afară sunt -30 de grade Celsius. E 24 decembrie şi încercăm şi noi, după atâta amar de vreme, să ne relaxăm. Aş fi vrut de foarte mult timp să mergem undeva, numai noi doi, în special în această minunată perioadă a anului. Dar, se pare că până acum nu ne-a ieşit pentru că trebuia să vină ocazia aceasta; să apară Straja dragostei noastre aşa cum ne place acum să o numim. Ne-am hotărât să ne petrecem această scurtă vacanţă la Straja, din mai multe motive: în primul rând nu mai fusesem niciodată aici şi auzisem lucruri extrem de interesante. Un alt motiv ar fi că locaţia mi se părea mai mult decât potrivită pentru sărbătorile de iarnă. Aşadar, weekend-ul la Straja stătea să înceapă. Era weekendul nostru; ni-l dorisem de atâta timp, însă nu materializasem niciodată dorinţa noastră. Am căutat pe internet diferite oferte pentru cazare la Straja, ne doream o pensiune la Straja, şi, în cele din urmă, am ales Vila Alpin.
          Numele era predestinat.Era o vilă care avea tot ce-ţi doreai, sincer, nu doar aşa să fie. În seara de 24 decembrie ne-am programat amândoi la Spa, gândindu-ne că ne vom relaxa în mijlocul liniştii aceleia superbe. Nu numai că ne-am relaxat, însă ne-am destins, iar masajul cu rocile vulcanice ne-a teleportat într-un ţinut necunoscut, dar atât de cald şi primitor. După care, ne-am dus spre piscina cu apă caldă. Aici totul era de vis. Era în aşa fel construită, încât aveai impresia ca eşti afară, printre nămeţii de zăpadă, că afară sunt - 30 de grade şi ţie îţi este atât de cald. Cu greu ne-am depărtat de piscina aceea. Aş fi stat o veşnicie acolo.
          După ce am luat cina la restaurantul vilei unde am servit mâncare cu specific libanez ( trebuie să precizez că puteai alege mâncare chinezească, libaneză, italiană şi, binenţeles, românească), am urcat în cameră, unde ne-am relaxat privind cerul senin care se vedea printre tavanul transparent. La un moment dat a început să ningă: peste noi, peste vacanţa noastră superbă şi peste dragostea noastră eternă. Am stat treji toată noaptea de Strajă dragostei noastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu