miercuri, 29 mai 2013

VREAU SĂ-NCERC...BARIESUN

          Am văzut astăzi, pe pagina de facebook a celor de la Uriage, gama BARIESUN.Eu caut de ceva timp, o cremă potrivită pielii mele sensibile, care să aibă un SPF ridicat şi care, cel mai important, să mă protejeze de efectul nociv al razelor solare.Şi-aş mai vrea şi un spray pentru protecţie solară, mi se pare mai la îndemână şi mai comod.
          Pe pagina lor de facebook, cei de la Uriage spun aşa: BARIESUN este un veritabil succes tehnologic ! MINIMUM de 3 filtre, in concentratii minimale dar optimizate si sinergice, fara octocrylene (filtru chimic ce poate provoca alergii cutanate) pentru a obtine MAXIMA protectie.
                                   
          Binenţeles că şi aceste produse cu SPF folosesc apă termală Uriage, despre ale cărei beneficii am citit enorm.Ca să nu mai vorbesc de una din bloggeriţele mele preferate (pe care o puteţi citi aici) care întotdeauna a lăudat apa termală Uriage şi toate produsele acestui brand.
          Mi-ar plăcea să încerc această gamă deoarece, printre aletele, este rezistentă la apă şi transpiraţie, pe care, vara, nu o poţi opri, şi care, de cele mai multe ori strică orice produs pus pe piele.
          Gama are şi produse pentru protecţie solară pentru bebeluşi: atât cremă, cât şi spray, aşa că pot spune că i-am găsit băieţelului meu produsele potrivite pentru această vară:
                                    
          Iar pentru mine am găsit crema minerală SPF 50+ , cu un complex 100% mineral:
                                    
       









Notă Fotografiile sunt luate de pe pagina: https://www.facebook.com/pages/Uriage-Romania

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu