marți, 7 mai 2013

SECRETUL CUMPĂRĂTURILOR ONLINE

          Mi-a fost întotdeauna urât să mă duc în magazine să-mi cumpăr cosmetice.Mi-aduc aminte de pe vremea răposatului Ceauşescu, când mergeam la Tutungerie sau parfumerie să-mi cumpăr vreun spray, că de parfumuri...era mai greu pe atunci.Mă scoteau  (şi asta se întâmplă şi acum) din sărite vânzătoarele care se uitau pieziş la mine când ceream nu ştiu câte spray-uri ca să le miros, să văd care-mi place.În cele din urmă când îmi alegeam unul, mă hotăram c-aş vrea şi-un ruj şi ritualul continua, eu uitându-mă la rujuri cu mare curiozotate şi vânzătoarele la mine cu mare ură!!!!!!!!!!!!!!!!!!
          Acum, în sfârşit pot zice că am scăpat de uitatul pieziş.Cum?Să nu credeţi că au dispărut vânzătoarele care se uită pieziş.Nuuuuuuuuuuuu!Parcă s-au înmulţit.Mai ales în magazinele cu produse exclusiviste.Şi uite de-aia mi-e atât de urât să intru şi să-mi cumpăr din clasicele magazine, pentru că nu mă simt bine în pielea mea.Aşa că, pe net .....Bine, bine, pe net, pe net, dar şi aici nu te poţi duce oriunde.Eu una am găsit unde: Cosmetice.Co .Şi am aflat de acest magazin online de pe un blog de beauty pe care-l frecventez Blog Beauty by Coco.Pe blog, Coco ne invită la un concurs frumos, pe noi, bloggeriţele de beauty.Şi-am zis c-ar fi interesant să particip şi eu, având în vedere cât îmi place să-mi fac cumpărăturile online, în special cosmetice.
          Am dat fuga în magazinul online de cosmetice şi-am rămas impresionată de la prima vizită.Îmi place mult de tot categorisirea produselor: poţi să-ţi cauţi produse fie după un brand anume, fie după felul produsului dorit, parfum, machiaj, produse de întreţinere facială, produse de întreţinere corporală, protecţie solară, etc.De asemenea, dacă te afli într-o micuţă criză financiară poţi vizita categoria promoţii, unde găseşti multe lucruri frumoase, la preţuri accesibile şi care pot fi făcute cadou.Deci, împuşti mai mulţi iepuri deodată.Eu, una am găsit deja cadoul potrivit pentru soţul meu: un set Davidoff Cool Water Man, care conţine parfum, gel de duş şi after-shave, toate trei produsele la preţul de 219 lei:
                       DAVIDOFF  SET COOL WATER MAN EDTV 125 ml + SHOWER GEL  75 ml + AFTER SHAVE BALSAM 75 ml
          Fiind pe veci îndrăgostită de parfumuri,mi-ar plăcea să-mi achiziţionez şi eu un parfum pe care mi-l doresc de ceva vreme, şi anume Cacharel Eden, la preţul de 155 lei.
                                          CACHAREL EDEN EDPV 30 ml
          O altă categorie pe care am vizitat-o este cea a produselor pentru protecţie solară, pentru că-mi doresc tare mult un produs bun, deoarece în această perioadă pielea mea face figuri când dă nas în nas cu soarele.Şi-am găsit produsul cu SPF 50 Lancaster Ultra Soothing Protection:
                                            LANCASTER ULTRA SOOTHING PROTECTION 125 ml SPF 50
          De asemenea, am găsit tot aici şi produse Essence pe care multă lume le laudă la preţuri extraordinare: set format din doua oje şi apă de toaletă la incredibilul preţ de 38 lei.Dacă nu doriţi ceva anume şi nu ştiţi ce aţi vrea să încercaţi, puteţi să aruncaţi un ochi pe TOP VÂNZĂRI, unde găsiţi cela mai vândute produse din acest magazin.
          După ce aţi ales produsele şi le-aţi pus în coş, puteţi să vă alegeşi modalitatea de plată din cele trei variante: plata ramburs, la primirea coletului, la sediul magazinului din B.dul Schitu Măgureanu Bucureşti, sau, binenţeles, prin transfer bancar.Comanda va ajunge la voi 1-3 zile lucrătoare de la plasarea comenzii.Transportul costă 15 lei pentru comenzi până în 300 lei , iar cele care depăşesc această sumă beneficiază de transport gratuit.Comenzile pot fi preluate şi telefonic, la numerele de telefon afişate pe site.
          Pentru a fi mereu la curent cu noutăţile pe care ni le oferă acest magazin on-line, puteţi să vă înscrieţi la newsletter cu adresa de email sau să-i urmăriţi pe facebook.Toate detaliile le găsiţi pe site.
          SPOR LA CUMPĂRĂTURI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                        Magazinele noastre



Notă Fotografiile aparţin site-ului Cosmetice.Co
                                               

4 comentarii:

  1. imi place sa cumpar si online si din magazin...nu ma las impresionata de privirile vanzatoarelor :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Desi sotul meu e acela care a spart ghiata la cumparaturile online, cum ar fi de la camasi la statii portabile de masini, mai c-as incerca si eu, ma gandeam saptamana aceasta la o mesa de par tip coada, dar cred ca mai intai as incerca cu un produs cosmetic, pur si simplu sa vad daca ma multumeste....poate imi intra in sange si nu o sa ma mai pot opri:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa stii ca-ti intra in sange!!!!!!!!!!!!!!!!! Iti recomand sa vizitezi site-ul de care vorbeam in articol si ai sa vezi ca vei fi pe deplin multumita!

    RăspundețiȘtergere