luni, 22 aprilie 2013

O FRUMOASA PRIETENIE BLOGOSFERICA -LA MULŢI ANI!!!!!!!

          Acum câteva luni, să tot fie vreo 8, am participat la un concurs al cărui premiu era format dintr-o cremă şi un demachiant de la Boots.Îmi plac foarte mult produsele acestora, aşa că...atunci când am văzut concursul, am zis: Hai şi eu!Întâmplarea a făcut să câştig acel concurs şi, să intru în discuţie cu deţinătoarea blogului.Aşa ne-am cunoscut.De fapt, aşa am cunoscut blogul: www.katynel.com.Mi-a plăcut de la început acest blog, deoarece respira curăţenie, fragilitate şi muuuuult bun gust.Nu era ceva încărcat ca mai toate blogurile de beauty pe care le mai accesasem.Mi-a plăcut din prima clipă şi am devenit o cititoare înrăită a acestui blog.Pe parcurs, mi-am dat seama că nu aveam ce să regret că am făcut o astfel de alegere.Îmi plac extrem de mult articolele de pe acest blog, nu sunt părtinitoare, spun mereu adevărul, sunt clare şi la obiect.
                            
          Tot intrând mai mereu pe blog, am ajuns să o cunosc pe Cătălina, deţinătoarea blogului.Credeţi-mă că rar mi-a fost dat să cunosc o persoană atât de frumoasă: şi la suflet, ca să nu mai vorbesc la chip.Am vrut, în primă instanţă să fur nişte fotografii de-ale ei şi să le aşez aici, în articol, ca să vedeţi câtă dreptate am.Însă ştiu că nu prea-i place să se afişeze cu fizicul atât de mult on-line, aşa că, dacă vreţi să vedeţi câtă dreptate am, vizitaţi-i blogul!
          De ce am ales să vă vorbesc astăzi despre ea? Păi, astăzi, Cătălina ştiu că împlineşte o frumoasă vârstă, şi, dacă nu mă înşeală pe mine memoria, e o vârstă specială ( se schimbă prefixul).Aş fi vrut să-i fac un cadou frumos astăzi ca să-i arăt recunoştiinţa mea.Ştiu că-i plac cosmeticele.Ştiu că adoră hainele frumoase şi cu bun gust.Ştiu că-i place mierea de albine (ca şi mie).Ştiu că-i place culoarea mov (ca şi mie).Ştiu că-i plac plimbările în aer liber.Ştiu că-şi adoră pufoşenia albă care face deliciul cititorilor blogului când apare fotografiat în vreo postare.Dar, credeţi-mă că nu ştiu ce şi-ar dori să primească de ziua ei.Nu ştiu cum ar putea fi surprinsă.Şi, având în vedere că nu ne întâlnim face-to-face în această zi, m-am hotărât să-i fac în dar această postare.O fi mult, o fi puţin...asta va hotărî Cătălina.
          Astăzi, de ziua ta, doresc să-ţi mulţumesc pentru:
- că îmi faci dimineţile mai frumoase când îţi citesc blogul;
- că scrii atât de bine despe noutăţi şi produse de beauty, pe care, altfel, nu le-aş fi încercat nici în ruptul capului, dar, pentru că tu îţi expui părerea, mă faci să le încerc şi eu; şi până acum, n-am regretat niciodată;
-că eşti o persoană cu capul pe umeri şi cu picioarele bine înfipte în pământ şi nu ai acel aer de superioritate pe care l-am întâlnit la alte beauty bloggeriţe;
-că eşti stilată, şi, crede-mă, am început, puţin câte puţin, să fur din stilul tău;
-că eşti altruistă - lucru mai rar întâlnit în zilele noastre;
-că m-ai făcut şi pe mine să-mi doresc un blog;
-că mi-ai devenit cel mai bun prieten on-line;
          Astăzi, de ziua ta, îţi doresc sănătate cât de multă, putere de muncă, extrem de multă fericire şi, binenţeles, LA MULŢI ANI  frumoşi şi plini de împliniri.Întotdeauna mi-a plăcut şi am admirat-o pe Coco Chanel, mi-au plăcut ideile, parfumurile, viaţa ei şi tot ceea ce a fost şi a reprezentat această doamnă.Sunt bucuroasă să-ţi spun astăzi că eşti, de departe, pentru mine, Coco Chanel a anilor 2000!
          Încă o dată, LA MULŢI ANI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 comentarii:

  1. sunt frumoase aceste prietenii , numai pentru asta merita efortul :)
    la multi ani !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce sa mai spun, ca nu mai pot sa spun nimic.... Mi-ai facut un cadou atat de frumos incat azi, nici n-as mai avea nevoie de altceva.
    De abia acum imi dau seama ce spirit fin de observatie ai si cat de intuitiva esti, caci de sufletul frumos pe care il ai si de bunatatea ce-o emani, stiam.

    Oricum, multumesc din suflet inca o data! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-ai pentru ce, a fost o placere pentru mine sa te cunosc si este, in continuare o placere sa te urmaresc pe blog!

      Ștergere
  3. Asa e Ana, nu poti sa nu-i apreciezi bunul gust, bunatatea, si exemplara prietenie, un suflet deosebit!La multi ani si frumosi prietenei tale!

    RăspundețiȘtergere