luni, 15 aprilie 2013

FACE CE PROMITE...CREDETI-MA!!!!!!!!!!

          Am avut marele noroc să întâlnesc o prietenă superbă online, despre care am să vă povestesc mai multe săptămâna viitoare.Mi-a făcut la un moment dat un cadou superb, cu produse cosmetice pe care, să fiu sinceră, cu greu mi le-aş fi putut permite.Printre ele am primit un scrub pentru faţă cu ovăz şi miere, de la Queen Helene.
                                       
          De felul meu, nu prea foloseam scrub pentru faţă.Nu ştiu de ce, mie se părea ceva în plus care nu prea ajută.Plus că folosisem acum ceva timp un scrub de faţă care mă irita ori de câte ori îl aplicăm.Aşa că...la capitolul scrub nu prea dădeam eu prea multă atenţie.Însă, atunci când am primit scrubul de la prietena despre care vă spuneam la început am zis să-l încerc, deoarece eu am foarte mare încredere în părerea prietenei mele.Şi bine am făcut că l-am încercat, nu mi-a părut rău deloc.Aşadar:
1.are un miros sublim, natural, care te duce cu gândul la pajişti arse de soare în mijlocul verii;
2.în momentul în care intră în contact cu apa, ai impresia că îţi ştergi miere de albine de pe faţă, atât de bine imită mierea;
3. lasă tenul foarte curat şi neted, proaspăt;
          Se poate aplica şi pe gât şi are aceleaşi efecte minunate ca şi pentru ten.Degetele trebuie să fie puţin umede pentru ca scrubul să se poată întinde foarte bine.
          Este un produs cosmetic extraordinar pe care îl recomand cu cea mai mare plăcere.Din păcate, nu se găseşte în magazinele din România,ci, dacă vreţi, îl puteţi comanda de pe site-ul: www.iherb.com 

Un comentariu:

  1. Interesant, n-am folosit niciodata, ma intreb daca regleaza si excesul de sebum de pe fata, eu primavara am probleme din astea!

    RăspundețiȘtergere