joi, 14 martie 2013

SIMBOLURILE BARCELONEI

          Mi-am dorit întotdeauna să văd Sagrada Familia.Am văzut o fotografie cu acest monument acum câţiva anişori buni, pe când eram elevă; făceam în fiecare săptămână, la ora de geografie, câte o incursiune în   geografia fiecărei ţări şi vorbeam despre monumentele simbol: despre Turnul Eiffel al Parisului, despre Statuia Libertăţii a New York-ului, despre Big Ben-ul Londrei şi...despre Sagrada Familia a Barcelonei.Am aflat atunci că Sagrada Familia înseamnă Familia Sfântă.M-a uimit construcţia care nici în momentul de faţă nu-i gata şi m-am întrebat mereu: Ce-o fi vrut să arate Gaudi, arhitectul acestui colos, prin minunata construcţie? Şi la ce o fi făcând referire Familia Sfântă?
           
          Am rămas mult timp cu întrebarea aceasta.Mi-am zis că, într-o bună zi, voi reuşi să găsesc răspunsul.Şi iată că ziua se apropie.Urmează să decolez spre Barcelona.Agenţia de turism Paralela 45  este cea prin intermediul căreia îmi voi materializa visul.Anul acesta am primit cadou un concediu la Barcelona.
          Care sunt aşteptările mele de la acest concediu?Muuulte.
-îmi doresc, în primul rând, un zbor cu avionul liniştit ( e prima oară când păşesc într-un avion) ;
-dacă tot e un concediu mult dorit şi aşteptat, îmi doresc o cazare impecabilă şi ştiu ca alegerea mea privind Paralela 45 nu va da greş;
-îmi doresc să văd şi altă mare în afară de cea Neagră :) şi, cu siguranţă am să merg să vizitez Costa Brava ( să văd şi eu pe unde s-au plimbat Salvador Dali sau Picasso);voi sta la plajă ca să mă pot lăuda cu un bronz catalunez;
- în sfârşit am să vizitez Sagrada Familia şi voi face mii de fotografii;ajunsă acolo vreau să vizitez şi mormântul lui Gaudi, plus Muzeul Gaudi;
-de asemenea, pe lista mea, se află şi Muzeul de Ciocolată ( nu mi-aş ierta niciodată dacă nu l-aş vizia);
-îmi place pictura şi sunt îndrăgostită iremediabil de picturile lui Picasso; aşadar am să vizitez şi Muzeul Pablo Picasso, situat în centrul vechi al Barcelonei ( cu ocazia asta voi vedea şi "vechiul" spaniol);
                    
          Aşadar, bagajele sunt pregătite, Paralela 45 şi-a făcut admirabil treaba, să purcedem în concediu,zic!




Notă: Articolul a fost scris pentru SuperBlog Spring 2013
Fotografiile nu-mi aparţin;


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu