joi, 7 martie 2013

SE ÎNTREZĂREŞTE ŞI PENTRU MINE ....O SPERANŢĂ?

          De felul meu nu-mi prea place să mă plang, să mă lamentez, însă de această dată o voi face, pentru că e o problemă mult prea spinoasă, care-mi dă bătaie de cap nu de ieri, de azi, ci de vreo 4 ANI.Da, am scris bine, de 4 ANI.
          Mi-am cumpărat şi eu acum vreo câţiva ani un epilator, de marcă, "bun", am strâns cam multişor din dinţi până am adunat bănuţ cu bănuţ ca să mi-l cumpăr.Mi-aduc aminte ce mândră am fost când l-am folosit pentru prima dată.Aveam şi eu epilator, intrasem în rândul oamenilor.L-am folosit de câte ori era nevoie, şi m-am simţit tare bucuroasă că nu mai trebuie să merg la un salon de cosmetică pentru a rezolva această problemă, de cele mai multe oi considerată TABU.Toate bune şi frumoase, până când, într-o zi am observat că picioarele mele arată... GROAZNIC.Oameni buni, arătau de parcă ar fi dat o boală urâtă de piele peste mine.Aveam două picioare pline de BUBE, nu le puteai numi coşuri sau iritaţie, pur şi simplu asta erau : nişte bube urâte.Ce se întâmpla, de fapt?
          După ce foloseam epilatorul ăla "atât de bun" anumite fire de păr creşteau pe sub piele, nu mai reuşeau să iasă la suprafaţă si se infectau într-un asemenea hal încât peisajul arăta groaznic.În urma acestui fapt, patru veri la rând am purtat pantaloni si fuste sau rochii lungi până-n pământ, ca să nu mi se vadă frumuseţea de picioare.Mă simţeam ca şi cum aş fi avut un handicap.Prietenele mele ştiu despre ce vorbesc.Îmi doream enorm sa ies la plajă, să port cât mai scurt (doar era vară), însă această plăcere îmi era interzisă.Am suferit in adevăratul sens al cuvântului, am mers la medic, care mi-a spus să opresc imediat epilarea cu acel "faimos" aparat.Aşa am şi făcut, însă, picioarelor mele le-au trebuit încă trei ani să se vindece.Încă trei ani de coşmar, în care vara purtam doar lung, lung şi iarăşi lung, de mi se acrise de-atâta lung.În cele din urmă, problema a dispărut.Însă...părul nedorit n-avea cum să dispară.Ce-i de făcut?
          Am început să mă gândesc serios la epilarea definitivă.Da, da...DREAM ON!!!!!!!Asta ar fi însemnat vizite mult mai dese la cosmetică, îmbracă-te-dezbracă-te în faţa cosmeticianei, lasă ruşinea acasă.... OF!!!Până când, într-o zi am citit despre IPL şi epilarea definitivă : aici.O.K., ce e, de fapt, IPL? Intense pulsed light = lumină intens pulsată.Această tehnologie utilizează energia optică la oprirea creşterii firului de păr.Ce m-a făcut să exclam UAU!!!!!!! a fost fraza :"Este o tehnologie foarte avansată care se foloseşte atât la saloanele de înfrumuseţare dar se poate folosi foarte uşor şi acasă."Aparatul acesta se poate folosi şi acasă.Nu va mai trebui să-mi arăt imperfecţiunile în faţa cosmeticianei.S-a inventat aparatul de epilat pentru mine.Nu mă ustură, nu mă irită.
Epilator Silkn cu lumina intens pulsata Sensepil XL cu 40.000 impulsuri
         Magazinul on-line  care-l comercializează, are oferte(promotii si reduceri), printre care se numără şi acest aparat, care poate fi găsit la secţiunea îgrijire personală.Este o ofertă minunată, deoarece, cei de la Marketonline oferă o reducere pentru acest produs de la 3400 RON la 2599 RON.


          10 sunt motivele care mă fac să vreau acest produs:
1.NU TRAGE FIRUL DE PĂR
2.NU DOARE
3.NU MĂ TAIE ( aşa cum o face o lamă obişnuită)
4.NU NECESITĂ FOLOSIREA UNEI CREME POST EPILARE
5.NU IRITĂ
6.NU FACE MIZERIE PRIN CASĂ ( aşa cum face ceara pentru epilat)
7.ESTE RECOMANDAT DE MEDICI DERMATOLOGI
8.DUCE SPRE EPILAREA DEFINITIVĂ
9.NU NECESITĂ MULT TIMP
10.FĂRĂ VIZITE DESE LA COSMETICĂ CARE SĂ COSTE ENORM
          Fac o dată o investiţie pentru o viaţă întreagă, nu cheltuiesc o dată sau de două ori pe lună sume enorme pentru a merge la saloane cosmetice, şi pentru a-mi arăta imperfecţiunile corpului unor oameni necunoscuţi.Lucrul acesta, atât de intim, îl pot face acum în intimitatea casei mele.
          Mulţumesc magazinului on line MARKETONLINE pentru că îmi oferă această şansă.


Notă: Fotografiile nu-mi aparţin.
Acest articol a fost scris pentru competiţia SUPERBLOG 2013.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu