marți, 5 martie 2013

MĂMICA IDEALĂ , DOAR CU BORREALLY

          Mi-a plăcut întotdeauna să primesc cadouri; mi-a plăcut să le şi ofer, să văd surpriza de pe figura celui care primeşte; însă, mai presus de toate, îmi place să trăiesc eu emoţia primirii unui cadou.Nu sunt egoistă, sunt realistă.Cui nu-i place să primească cadouri?Poate chiar şi-o coală albă de hârtie să-mi stârnească emoţii puternice dacă e oferită de CINE trebuie, dar, mai ales, CÂND trebuie.Fiecare lucru primit are povestea lui, pe care o ascult de câte ori privesc spre el.Păstrez şi-acum o cană primită cadou de la soţul meu atunci când ne-am văzut prima oară.Nu-i o cană deosebită, ieşită din comun, însă e cana aceea care spune povestea noastră.Şi-o spune atât de frumos.......
          Anul acesta, şi cu precădere în acest început frumos de primăvară, m-am hotărât să devin scriitoarea propriei poveşti, adică...să-mi fac cadoul mult dorit, perfect pentru mine, pe care, nu ştiu, sincer, dacă l-ar fi nimerit cineva.Da, vreau să mă surprind pe mine însămi.Pentru că merit, pentru că anul acesta, pentru prima dată, sărbătoresc de 8Martie şi ziua mamei, nu numai a femeii.Sunt şi mamă, şi femeie.Şi de aceea, fără pic de modestie zic că...merit.
          Mi-am imaginat întotdeauna că o femeie elegantă trebuie să-şi poarte cu mare stil parfumul ei.O femeie fără parfum...nu-i o femeie.Am fost şi rămân pe veci îndrăgostită de parfumuri, de mirosuri, de poveştile fiecărui creator de parfumuri.Mi-a plăcut mereu să fiu surprinsă cu...un miros, un parfum, o esenţă.Mi-ar plăcea să leg primul meu 8 Martie ca şi mămică de notele suave ale parfumului Clive Christian No.1, pe care l-am găsit aici: http://www.borealy.ro/cadouri-femei/parfumuri-de-lux/clive-christian-no-1-parfume-spray-50-ml.html. Doar sunt number 1 pentru băieţelul meu, nu? Site-ul spune că este "cel mai scump parfum din lume, creat special pentru femeile sofisticate", în traducere pentru mine " pentru cea mai scumpă şi sofisticată mamă din lume".

Sticluţa cu însemnele Casei Regale a Angliei e perfectă: mă face să mă simt regină pentru copilul meu.
          Şi pentru că vreau să fiu impecabilă pentru odorul meu, îmi mai lipseşte ceva: o bijuterie, ceva aparte, care să iasă din tipare şi care să spună: "Sunt cea mai CEA mamă de pe pământ".Am găsit exact ce-mi trebuie, aici: http://www.borealy.ro/bijuterii/seturi/set-extravaganza-colier-cercei-bratara-si-inel.html.E un set deosebit, cu elemente Swarovski, plin de eleganţă.Aşa cum vreau eu să fiu pentru băieţelul meu.
          Şi mi-am scris povestea pentru 8 Martie 2013.Întotdeauna, primul meu 8 Martie de mămică va mirosi a iasomie indiană şi a ylang-ylang, precum Clive Christian No 1 şi va fi învăluit în cristale Swarovski, totul ca într-o auroră BOREALY. :)

Borealy.ro


Notă: Acest articol a fost scris pentru a participa la competiţia Super Blog 2013.
         Fotografiile nu-mi aparţin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu