duminică, 10 martie 2013

COCO ET JOLIDON

          Mi-au plăcut întotdeauna femeile puternice, cele care au avut ceva de zis pe lumea asta.Şi m-a fascinat întotdeauna un nume, care a devenit mai târziu un brand: COCO CHANEL.Am citit mult despre ea, am văzut filme, m-am documentat.Toate acestea, pentru că ador să aflu cât mai multe despre această femeie importantă, care mi-a marcat adolescenţa si viaţa de mai târziu.Am văzut prima oară un film despre Coco Chanel când aveam 14 ani şi am rămas impresionată, şi mi-am zis că aşa ar trebui să arate şi să acţioneze în viaţă o femeie.

          Coco Chanel a fost deschizătoare de drumuri: a fost cea care a inventat celebra little black dress, transformând durerea pierderii iubitului în eleganţa cu care o femeie ştie să se îmbrace; a stârnit mereu discuţii   apărând în lume ţinând ţigara în mână sau în colţul gurii cu o nonşalanţă care vorbea despre indiferenţă, indiferenţă pentru cei care o catalogau ca fiind prea vulgară; este creatoarea unuia dintre parfumurile celebre ale lumii: Chanel no.5, tot ea fiind cea care a spus că o femeie care nu poartă parfum este o femeie fără viitor; a fost femeia care a revoluţionat stilul şi eleganţa în modă.

 
          I-am admirat şi "zicerile" , care au atâta substanţă şi atâta realitate în ele.Există un citat care-mi place tare mult, şi anume: "It is always better to be slightly underdressed", în traducere liberă - E întotdeauna mai bine să fii puţin...imbracat pe dedesubt.
images of coco chanel quotes sayings stylish fashion cute dressing wallpaper
          Gândindu-mă la acest citat, mă întreb ce fel de lenjerie intimă i-ar fi plăcut acestei doamne să poarte.Şi gândul mă duce direct la lenjeria Jolidon, pentru că un nume mare precum Coco Chanel, n-ar putea fi legat decât de un alt nume celebru, precum Jolidon.Oare ce i-ar fi plăcut lui Coco Chanel de aici:  http://www.jolidon.ro/?Modelele nenumărate şi variate ar pune-o în încurcătură chiar şi pe celebra creatoare.Materialele din care sunt făcute piesele de lenjerie intimă ar încânta-o cu siguranţă.Ar fi de unde alege şi cumpăra, aici: http://www.shop.jolidon.ro/ şi, cu siguranţă, ar fi pusă în încurcătură, pentru că toate modelele sunt absolut superbe.A fost o provocare pentru mine să mă gândesc ce i-ar plăcea exact şi cred, cu tărie c-ar fi plăcut surprinsă de colecţia Jolidon Fashion Primăvară/Vară 2013, şi anume de cea care poartă numele expresiv de Passion Garden.Dantela vintage şi modelele de inspiraţie retro i-ar veni ca mănuşă lui Coco Chanel.O văd cu ţigara în colţul gurii, privind seducătoare spre Boy Capel, singura ei mare iubire, exact aşa: http://shop.jolidon.ro/index.php/default/femei/babydoll-uri/baby-doll-l1474-28684.html?options=cart.
          Sunt sigură că marca Jolidon ar fi fost pe lista celebrei Coco Chanel, nu degeaba afirma că : ÎMBRĂCĂMINTEA DE LUX TREBUIE SĂ FIE CONFORTABILĂ, ALTFEL NU MAI ESTE ÎMBRĂCĂMINTE DE LUX.Este şi cazul creaţiilor Jolidon.
                     
          Este şi va rămâne pentru mine un exemplu extraordinard de femeie care a ştiut ce vrea de la viaţă şi care a muncit enorm pentru a ajunge la nivelul pe care l-a atins.Cine din lumea asta nu ştie să zică măcar două cuvinte despre Coco Chanel?Cine n-a auzit de această femeie?Cine n-a mirosit o picătură de Chanel No.5?
          Coco Chanel este o marcă înregistrată.Coco Chanel se leagă indisolubil de LUX, iar LUXUL se leagă indisolubil de Jolidon.

Notă :Acest articol a fost scris pentru competiţia Spring SuperBlog 2013.
         Fotografiile nu-mi aparţin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu